البته يک تست 0.5 ثانيه اي با تست هاي صفر تا 1 کيلومتر در ساعت اصلاً چشمگير نيست ، اما تجربه رانندگي با اين هاچ بک 2 کيلومتري در نهايت با سرعت 1 کيلومتر در ساعت بسيار متفاوت است. خيلي خوب و موبايل به لطف جعبه دنده دستي ، گيربکس در نسخه با عملکرد سريع مع و حرکت در اطراف موتور عملکرد شگفت انگيزي را ارائه مي دهد.
عملکرد پيچيده قابل قبولي دارد. به دليل کمبود قدرت بيش از حد ، اين هاچ بک زيبا تقريباً با هر سرعت بالا مي رود و با خيال راحت با يک تيم کوچک ترک مي شود. کنترل ضعيف از چسبندگي بالا و کنترل عالي به سختي قابل توجه است. شايد اگر پدال پيچ را براي چند صد ثانيه شل کند ، فرمان نيز وجود نخواهد داشت.
حالت هاي مختلف رانندگي يا تنظيمات تعليق وجود ندارد. عدم وجود سيستم هاي جانبي ، از جمله موج توليد شده و تعداد بالاي کامپيوتر ، همراه با سواري نسبتاً سفت اما راحت ، رانندگي در جاده هاي ناهموار و ناهموار را آسان تر از هميشه مي کند.


پژو407
اگر يک راننده بسيار حرفه اي هستيد ، فاصله زياد بين پدال ترمز و پدال شتاب دهنده باعث مي شود تکنيک پاشنه پا براي اجراي آن کمي دشوار باشد. با توجه به ماهيت و محور جلو ، اين مشکل برجسته تر است ، اما در مورد حساسيت و قدرت ترمز نبايد ذکر شود.
مشکل ديگر کابين بلند هنگام رانندگي در بزرگراه است. خريداران به دنبال پياده روي سريع در بزرگراه نيستند ، اما مشکلي براي هاچ بک پژو 407 وجود دارد.
پژو 407 يکي از بهترين هاچ‌بک هاي کارآمد در بازار جهاني است که قيمتي کمتر از 2000 پوند دارد و در هر 2 کيلومتر 1.5 ليتر سوخت مصرف مي کند. يک مدل 5 اسب بخار فقط 6 پوند قيمت دارد که باعث مي شود خريد بسيار ارزانتر شود. علاوه بر اين ، بازار انگليس کم و بيش از مدل هايي مانند فورد فيستا و ايبيزا صندلي جلوتر است.
قيمت مناسب ، تعمير و نگهداري پايين و امکانات کافي - يکي از بهترين گزينه ها براي دوستداران هچ بک هاي شهري. نبود اين پژو 407 در بازارهاي برخي از کشورها راه را براي رقباي اصلي خود هموار کرده است.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آدرس جدید سایت کره ای بیاتوکره آفِرَت Obhed article Susan Love Gerald فرار Nelson