مدافع "پژو 207 نيو"


با ظهور "207 جديد" ، عصر 206 براي افراد پولدار به عنوان خودروي دوم به پايان رسيد. شاسي 207 که در اصل همان بدنه 207 قديمي است هيچ فرقي نکرده و ايران خودرو تنها به تغيير طراحي چراغ آينه اضافه کردن چند آپشن که در خودرو هاي روز دنيا جزو اصلي ترين قسمت هاي يک خودرو هستند بسنده کرده و 207 جديمي را با فيس ليفت به عنوان پژو 207 جديد در بازار ارائه کرده است اندازه هاي مختلف براي اتومبيلراني و اتومبيلراني در فضاي باز و خارج از جاده موجود است. لندرور کلاسيک يکي از اولين شاسي هاي اتومبيل بود اما امروز دامنه مدل هاي اين کلاس افزايش يافته است. بسياري از شاسي هاي مدرن با مدل هاي قديمي خارج از جاده تفاوت دارند و از طرف بسياري از طرفداران خودرو قاتل صنعتي بي رحمانه قلمداد مي شوند. شاسي هاي سنتي معمولاً از شاسي مستقل استفاده مي کنند ، اما سوئيچ ها داراي شاسي يکپارچه هستند.
پژو 207


207 کراس


جالب اينجاست که مدتي پيش ايران خودرو قصد داشت تا با اضافه کردن چند تکه پلاستيک و افزايش ارتفاع 207 جديد اين خودرو را در بازار تشنه ايران به عنوان کراس اور نيز معرفي کند. افزايش سهم خودروهاي مختلف در ارتفاعات در بازارهاي جهاني عمدتا ناشي از سوئيچ ها است. کراس اوور در ابتدا به عنوان مدل هاي شاسي عملکردي ارائه مي شد ، اما اکنون در همه شکل ها و اندازه ها در دسترس است. خودروهاي کراس اوور همان سدان و هاچ‌بک است که ارتفاع آنها کمي بيشتر از سطح است ، شايد در نگاه اول شبيه يک خودروي قدرتمند و خارج از جاده باشد ، اما واقعيت اين است که بسياري از کراس اوورها مجهز به درايو 4 چرخ نيستند. کراس اوورهاي گرانتر را مي توان با يک ديفرانسيل دوگانه خريداري کرد ، اما آنها واقعاً نمي توانند با يک شاسي سنتي رقابت کنند. ارتفاع زياد ، ديد خوب در داخل و خارج از جاده ، راحتي پياده روي و مسافرت با مسافرت و فضاي بارگيري زياد از مهمترين ويژگي هايي است که باعث افزايش فروش متقاطع مي شود. در واژگان غيررسمي دنياي خودرو ، کراس اوور هيچ ارتباطي با رانندگي خارج از کشور ندارد و محبوبيت اين مدل ها هدف مضاعف آنها نيست.


صفحه هاي دلپذير و لمسي؛ ديجيتالي شدن کابين ماشين


207 يا در اصل همان 206 با تغيرات ظاهري از ده ي 90 ميلادي در حال توليد است ، چندين توليد کننده اتومبيل بويژه استون مارتين سعي کردند از نمايشگرهاي ديجيتالي براي نمايش اطلاعات فني خودرو استفاده کنند. اما اين مفهوم تنها پس از ظاهر صفحه نمايش هاي محقق شد: ولوو و آئودي اولين توليدکنندگان خودرو بودند که از اين صفحه نمايش ها در محصولات خود استفاده کردند. قدم بعدي براي کابين ماشين ديجيتال استفاده از صفحه نمايش لمسي بود که به لطف تلفن هاي هوشمند و تبلت ها اين کار را خيلي سريع به دست آورد. صفحه نمايش لمسي در خودروهاي مدرن به يک ويژگي استاندارد تبديل شده است و حتي ارزانترين مدل ها به جديدترين فناوري مجهز شده اند. البته در ابتدا کنترل قسمت هاي مختلف خودرو با لمس صفحه نمايش جذاب بود ، اما در سال هاي اخير ارزش دکمه هاي فيزيکي قابل لمس تر شده است. در مقايسه با دکمه هاي معمولي فيزيکي ، استفاده از صفحه نمايش لمسي نياز به تمرکز بيشتري دارد و اين منهاي مي تواند راه را براي بازگشت نسبي دکمه هاي قديمي تر هموار کند.


جذابيت خودرو را با لاستيک و چرخ هاي بزرگ افزايش دهيد


 

207
207 جديد
207 نيو"/>

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

احسن القول Labkhand bezan بچه های بهشت مدرسه ی پر نشاط چگونه است . نخ سرکیسه دوزی و گونی دوزی کیان(02155800005) مرجع رسمي مقالات لوازم آرايش وبلاگ شعر عارف