"نماي داخلي 207"
هرکسي که سوار خودروي پژو 2 مي شود با ظاهري کاملاً متفاوت روبرو مي شود. طراحي جديد داشبورد ، کنسول مياني ، فرمان و نشانگرهاي سرعت ، بنزين و غيره اين تفاوت را ايجاد کرده است. صندلي هاي اتومبيل نيز با پارچه اي بهم پيچيده پوشانده شده اند. صندلي هاي عقب و عقب يکسان هستند؛ آنها کمي مشکل به مسافران مي دهند و کمبود فضاي آنها مانع از نشستن آنها مي شود.
"نماي خارجي 207"
چراغهاي جلو بزرگ و دراز ، يک آرم بزرگ پژو و يک جلوپنجره بزرگ يکپارچه مهمترين تغييرات در پژو 207 هستند. نماي جانبي نيز براي يک سوم جلوي پژو 207 ، جايي که چراغهاي جلو و سپر تغيير کرده است ، بيشترين اهميت را دارد. البته چرخ هاي اسپرت آلومينيومي که براي خودرو طراحي شده اند نيز در ظاهر آن نقش دارند. اما در نماي عقب ، تغييرات کمتري نسبت به 4 وجود دارد و فقط شکل و طراحي چراغهاي نگهبان 207 و نگهبانان اندکي تغيير کرده است. به طور کلي ، اين تغييرات 207 را به يک ماشين جذاب و مدرن تر تبديل کرده است که در ايران با استقبال خوبي روبرو شد.
"پژو 207" از 1 تا 2 سال در فرانسه توليد مي شد. اين خودرو در چندين مدل هاچ بک در بازارهاي جهاني عرضه شده است: 2 درب و 2 درب ، 2 درب. هاچ بک نوع 2 از خودروي هاچ بک در سال 6 طبق توافق بين ايران خودرو و پژو در بازار ايران ظاهر شد. در حقيقت ، اين ماشين با آنچه در فرانسه توليد مي شود متفاوت است و مي توان آن را هاچ بک ناميد. اين ماشين بر روي سکوي 4 نصب شده بود و به همين دليل ديگر نيازي به وقت و هزينه اضافي براي ايران خودرو نداشت. اما عواملي که آن را به يکي از پرفروش ترين خودروها در همان خط سه ساله تبديل کرده است ، ظاهري اسپرت تر و جديدتر اين خودرو در مقايسه با پژو 6 ، تريم داخلي و برخي از ويژگي هاي ديگر مانند گيربکس اتوماتيک آن است. با اين حال ، اين خودرو به عنوان جعبه دنده دستي نيز موجود است. از آنجايي که پژو 6 يک اتومبيل بسيار محبوب در بين ايرانيان است و بسيار شناخته شده است ، در اين مطالعه سعي کرديم برخي از پارامترهاي اين خودرو را با اين مقايسه کنيم تا درک و بررسي بهتري داشته باشيم. و کاملتر به مخاطب برسيد.
درباره این سایت